Dobrý den, chtěla bych poradit.
Můj manžel uzavřel v úterý 5.3. 2013 pojištění Diamant, hned jsem zjišťovala jestli je to tak výhodné, jak paní tvrdila, ale bohužel nebylo. Ve čtvrtek 7.3. jsme volali na info-linku, jakým způsobem to můžeme zrušit, tak jsme hned na doporučení v pátek 8.3. podali na pobočku žádost o zrušení. Účinnost smlouvy měla být až k 1.4.2013 !!!! Takže jsme to stihli, dokud smlouva ještě nenaběhla a myslím, že docela s předstihem.
Je možné, že Česká pojišťovna může vymáhat storno poplatek 500 Kč, i když jí nevznikla žádná škoda, protože smlouva ještě nenaběhla a byla zrušena do 3 dnů….???
Je možné proti tomuto poplatku nějak bojovat? Principielně.
Pozn.: Navíc jsem to obvolávala a pán, na kterého mě spojili, který měl přímo nastarosti rušení smluv v ČP mi na přímou otázku odpověděl, že pokud smlouva ještě nenaběhla a byla hned vypovězena, tak by tam ten poplatek neměl být a teď pojišťovna tvrdí něco jiného.
Děkuji za radu.