- Toto téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Lukas Hermansky a poslední změna proběhla 13 let, 8 měsíci.
-
AutorPříspěvky
-
-
lukysHost
dobry den,
po precteni vasich prispevku se nestacim divit.. mam totiz s pojistovnou slavia uplne jine zkusenosti nez vy a to i z vice stran. napriklad kamarad ma povinne ruceni s pripojistenim vsech skel. pul roku po uzavreni pojistky mu auto vykradli – bocnim okenkem. vse se nahlasilo a plnilo bez problemu. do mesice od nahlaseni mu byly penize poslany.
jinemu znamemu zase rozbil predni sklo kamen. take se plnilo a take bez problemu a v plne vysi. jen tentokrat na penize cekal asi 2 mesice – ale dorazili.
take vim o jednom pripadu, kdy si pan nechaval vymenit sklo v autoservisu v praze. odeslal vse na slavii ale plneni bylo kraceno. po telefonatu na slavii ale bylo zjisteno, ze autoservis si uctoval nekrestanske penize a vlastne klienta "natahl" a pojistovna nemuze plnit nad urcity ramec penez.Musim ale podotknout, ze oba zminovani znamy vzdy vse resili primo pres zastupce pojistovny, resp. sveho financniho poradce. Oni pouze nahlasili pojistnou udalost a o zbytek se starat nemuseli.
-
Jan MoravecHost
Plne souhlasim. Mam se Slavii take dobrou zkusenost. Mam zde povinne ruceni a havarijni pojisteni. Kdyz jsem v zime boural, tak jsem mel penize do mesice na uctu. Vim, ze jsou pojistovny, ktery to vyridi i rychlejc, ale mesic se vydrzet da. Vzdy jsem tedy resil vse osobne na pobocce.
-
Lukas HermanskyHost
Dobrý den, dovolte mi, abych se k tomuto tématu také vyjádřil. Můj příspěvek není negativní ohlas na pojišťovnu Slávia, spíše naopak. Na podzim měl můj strýc nedaleko Rýmařova dopravní nehodu, při které došlo k úplnému zničení jeho milované Škody Octavia. Viníkem byl řidič protijedoucího automobilu, který dostal v ostré zatáčce smyk a strejdově oktávce trochu upravil fazónu. Naštěstí měl viník pojištění právě u Slavie (ikdyž ono by to mělo být úplně jedno, kde je člověk pojištěný, ne?). Říkám "naštěstí", protože vyřízení veškerých záležitostí ze strany pojišťovny bylo naprosto v pořádku.
Celá anabáze s vyplacením peněz trvala "podezřele" krátce-cirka 3 týdny (zkouknu-li několik příspěvků od nespokojených přispěvatelů, tak mě napadá, jestli v jejich případě nezapracoval prostý lidský faktor, ne úmysl nebo neprofesionalita ze strany pojišťovny jako takové… ostatně, tak jak se občas stává vlastně při jakékoliv činnosti, konané lidmi a v jakékoliv firmě, instituci nebo pojišťovně :-)). Čímž nezpochybňuji uvedené případy nespokojených. Strýc si k vánocům pořídil hezkou bílou Fabii v kombíku, a to z peněz vyplacených Slavií (bez průtahů a jiných negativních zážitků).
Tak nevím… Myslím si, že je to fakt o lidech a jejich jednotlivých selháních (nechápu, proč by jakákoliv pojišťovna měla z principu v některých případech platit ok a v některých to protahovat, to mi nedává smysl?!?). Věřím, že 99,8% klientů téhle pojišťovny bude mít podobnou zkušenost jakou měl strýc a těch dvou promilí "smolařů" lituji. Všem přeji hezký den
Lukáš
-
-
AutorPříspěvky