Pojišťovnictví – finanční poradenství nebo mašinérie okrást co nejvíce lidí?

  • This topic has 7 odpovědí, 1 účastník, and was last updated 12 years, 1 months by Anna.
Viewing 7 reply threads
  • Autor
    Příspěvky
    • #541 Reply
      Lukas
      Guest

      VŮBEC NEJHORŠÍ PRODUKTY ŽIVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ MAJÍ TYTO POJIŠŤOVNY: ČP, ING, KOOPERATIVA! BUĎTE TAKÉ OPATRNÍ A OBEZŘETNÍ S VÝBĚREM PORADCŮ, VĚTŠINOU JDE O LIDI, KTEŘÍ PRODUKTŮM, KTERÉ PRODÁVAJÍ VŮBEC NEROZUMÍ. MEZI NEJHORŠÍ PATŘÍ OVB, PARTNERS A PAK I CELÁ ŘADA MAKLÉŘSKÝCH FIREM.

    • #542 Reply
      Martin
      Guest

      Zajímalo by mě, pro koho ty děláš, že píšeš takový kecy 😀

    • #543 Reply
      Lukáš
      Guest

      Partners nejhorší:Vůbec tomu nerozumí

    • #544 Reply
      Tomáš Podlesný
      Guest

      Můj názor je, že to není jen o určité firmě, ale o jednotlivcích. Nedostatečně a krátce vyškolený poradce dovede nasekat v návrzích smluv spousty chyb a jak již bylo uvedeno v příspěvcích výše, produktům jako takovým vůbec nerozumí. Ono popravdě, od takového třeba bývalého dělníka, který pracoval 20 let u pásu nemůžete čekat, že bude v tomto oboru během 2 měsíců pracovat naprosto samostatně a bezchybně… Spousta lidí si to ale myslí a vznikají s tím problémy spojené. Bohužel v naší zemi existují tzv. insurance broker mills, které chrlí jednoho poradce za druhým jak na běžícím pásu. Nebudu psát které konkrétně, názvy si jistě doplníte sami. (Jen pro malou nápovědu: většinou mají pouze 3 písmena) 😉

      Jsem rozhodně pro zvýšení poplatků za registraci pojišťovacího poradce a součastným zpřísněním zkoušek u ČNB (dnešní stav je spíše pro legraci) – tím by se snad měl trh částečně pročistit od takovýchto "zmetků" (nic osobního v tom prosím nehledejte, jen mne teď nenapadlo lepší přirovnání). Vůbec se veřejnosti nedivím, že je na pojišťovací poradce vesměs naštvaná a přirovnává je pouze k šizuňkům, protože v mnoha přpadech je to spíše pouze sjednatel/obchodní zástupce, který sjednává smlouvy (a zapisuje si tak body za uhnané duše), nikoliv kvalitní poradce. Není to jenom o sjednání smlouvy a hotovo – následuje klientský servis, vážení. Ten je mnohem důležitější, než samotné sjednání smlouvy! Kvalitní poradce se může pyšnit pozitivníma referencema svých klientů a třeba i tím, že ho sami oslovují neznámí lidé s žádostí o radu v oblasti pojištění či financí.
      Milí "poradci", zeptejte se jakou máte stronovost Vašich smluv? Pokud pod 10% ročně, tak Vám gratuluji a zřejmě děláte svojí práci dobře a svědomitě, pokud je vyšší – zeptejte se sami sebe, co by mohlo být příčinou…

      PS: Pro rýpaly, ano pracuji jako pojišťovací poradce již delší dobu a nemyslím si, že je důležité zveřejňovat zde pro kterou firmu – jak jsem již psal: Je to jen o jednotlivcích…

    • #545 Reply
      ládik.21..
      Guest

      všichni jsou podvodníci zadarmo Vám nikdo nic nedá,,…generali….

    • #546 Reply
      Jana Rezková
      Guest

      Dobrý den pane Podlesný,
      jenom k Vašemu dotazu stornovanosti smluv:pojišťovnictví se věnuji již 11let a můžu skutečně odpřísáhnout,že mi nepadla jediná smlouva.
      Přeji krásný den

    • #547 Reply
      Tomáš Podlesný
      Guest

      Dobrý den,
      pak Vám gratuluji, děláte svojí práci výborně!

      Přeji Vám příjemný den.

    • #548 Reply
      Anna
      Guest

      Takže i v obchodě jsou podvodníci, na poště taky, na benzince, v Tescu, v kině, …..všude po vás chtějí peníze, tzn. , že všude je to jen samý podvodník??

Viewing 7 reply threads
Odpověď na téma: Pojišťovnictví – finanční poradenství nebo mašinérie okrást co nejvíce lidí?
Informace o uživateli: