Likvidace pojistné události při rozbití čelního skla

  • Toto téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Mgr. Lucie Jindrová a poslední změna proběhla 15 let, 3 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
  • Autor
    Příspěvky
    • #343 Odpovědět
      Černý Jan
      Host

      dobrý den,
      stala se mi běžná věc, od projíždějícího nákladního vozidla odlétl kamen, který mi rozbil čelní sklo. Náklaďák jsem zastavil s řidičem jsem se bezproblému dohodl vyměnil pojistky vše nahlasil atd… Vše probíhalo hladce až do té doby, kdy jsem přijel s vozidlem do servisu, ktery běžně navštěvuji a technik mi sdělil cenu do které jsem se rozhodně nemohl vejít(cca13.000Kč). likvidator uvedl 8.600Kč Proto jsem navštívil další tři servisy, nejblíže jsem se dostal na částku 9.500Kč. Můj problém spočíva v tom, že pojištovna (ČPP) mi odmítá doplatit rozdíl této ceny. Můžete mi někdo prosím poradit jak mám postupovat a jestli se mohu nějak bránit?

    • #344 Odpovědět
      Mgr. Lucie Jindrová
      Host

      Dobrý den,
      pojišťovny mají své ceníky, na jejichž základě částky vyplácejí. Nejlepší by bylo zeptat se přímo pojišťovny s jakým spolupracují servisem, protože jeho ceny obvykle akceptují. Jinak je ale běžné, že v servisu podepisujete i prohlášení o tom, že případný rozdíl mezi fakturovanou částkou a částkou vyplacenou pojišťovnou (např. typicky DPH) uhradíte. Osobně bych zkusila se servisem domluvit částku stanovenou likvidátorem s tím, že jinak jim tu zakázku nedáte. Jsem přesvědčená, že ne každý servis je tak zahlcen prací, že si může dovolit odmítat zakázky byť s nižším ziskem. To už je ale na Vaší schopnosti vyjednávat.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
Odpověď na téma: Likvidace pojistné události při rozbití čelního skla
Informace o uživateli: