Jak postupovat v případě pojištění storna dovolené u rezervace pobytu v hotelu, pensionu či apartmánu skrze Booking.com?
Jedná se o dva případy :
- rezervace ubytování v zahraničí
- rezervace ubytování v ČR
Ubytování v zahraničí
Například „Objednám-li si ubytování v hotelu skrze Booking na můj termín (bez možnosti vrácení peněz), kdy na Booking nic neplatím, jen mi peníze blokují na kartě, kdy mohu sjednat pojištění storna ?“
- UNIQA – Pojištění storna sjednat nejpozději následující den, kdy byla provedena objednávka na Booking.com
- AXA Asisstance – Pojištění storna lze sjednat nejpozději 15 dní před odjezdem. Pokud je storno cesty sjednáno méně než 15 dní před odjezdem, poskytne pojišťovna plnění pouze z pojištění zmeškání odjezdu, předčasného návratu a nevyužité dovolené (ale nikoliv zrušení cesty).
- Slavia – Je-li cesta či zájezd zakoupena méně než 15 dní před plánovaným odjezdem, musí být pojištění storna cesty sjednáno a zaplaceno nejpozději do 24 hod. od uhrazení zájezdu. (objednávky na Booking.com)
Ubytování v Česku
Například „Objednám-li si ubytování v hotelu skrze Booking na můj termín (bez možnosti vrácení peněz), kdy na Booking nic neplatím, jen mi peníze blokují na kartě, kdy mohu sjednat pojištění storna ?“
- UNIQA – Pojištění storna sjednat v den, kdy byla provedena objednávka.
[button position=“centered“ url=“https://online.pojisteni.cz/cestovni/srovnani“]Kalkulačka cestovního pojištění[/button]