Průměrné plnění za banální ambulantní ošetření v zahraničí překročilo loni v létě u Allianz 8 tisíc korun, za hospitalizaci pak přesáhlo 60 tisíc.
V červenci a srpnu loňského roku hlásili klienti Allianz nejvíce pojistných událostí z Řecka, Egypta, Chorvatska, Bulharska a Turecka. Příčinou byla často různá zažívací a střevní onemocnění, angíny, sluneční alergie, záněty očí a uší, vysoké teploty – a pak samozřejmě úrazy.
Příklady:
- za léčbu zápalu plic spojeného se srdeční arytmií v Řecku zaplatila Allianz 1,8 milionu korun
- žaludeční bolest v Egyptě by klienta vyšla na více než 160 tisíc korun
- infarkt v Itálii doktoři klientovi vyčíslili na 82 tisíc korun
- následky tonutí v Chorvatsku za 53 tisíc
[button position=“centered“ url=“https://online.pojisteni.cz/cestovni/srovnani“]On-line kalkulace cestovního pojištění[/button]
Jak se zachovat v případě, že máte pojištění sjednané a nastaly komplikace?
Kontaktujte asistenční službu své pojišťovny, která vás celým procesem provede. Kontakty a čísla potvrzující variantu vaší pojistky naleznete na kartičkách pojištění. Abyste zajistili, že vyplacení pojistného plnění proběhne hladce, následky jakýchkoli potíží se pokuste co nejlépe zdokumentovat. Poranění si vyfoťte a pokuste se získat kontaktní údaje na svědky události, v ideálním případě i jejich písemnou výpověď.
Jestliže se při řešení události na místě dostanete do jednání s úřady, policií či právníky, v případě neporozumění jejich dokumentaci se nebojte před podpisem připsat k textu poznámku: „Textu nerozumím, podepisuji s výhradou,“ případně doplňte i váš popis situace. Kopii veškeré zdravotní dokumentace od zahraničních lékařů či jiných dokladů odevzdejte po příjezdu domů asistenční službě vaší pojišťovny