Pojišťovna České spořitelny spustila v dubnu 2016 unikátní novinku na trhu životního pojištění – chytrý on-line systém pro nahlášení pojistných událostí elektronickou cestou „On-line hlášenka“
Tato hlášenka klienty přesně vede podle parametrů jejich pojištění, a proto nemohou pojistnou událost nahlásit chybně nebo nedostatečně. Celý systém tak nabízí nejen hlášení událostí z pohodlí domova, ale zajišťuje i jeho bezchybnost. Klienti mohou sledovat také stav nahlášené události a položit dotaz likvidátorovi, který jejich pojistnou událost řeší. Proces vyřízení pojistné události bude tedy rychlejší a klienti jej budou mít plně pod svojí kontrolou.
„On-line hlášenka“ klientům umožňuje
- nahlásit pojistnou událost prostřednictvím webu
- přiložení související dokumentace
- individualizované hlášení podle sjednaných rizik a jejich variant na smlouvě (např. u denního odškodného, hospitalizace a pracovní neschopnosti hlídá různý počet dní, od kterých mají pojištění sjednané) a dále
podle vyplněných informací řekne, jaké dokumenty mají přiložit. - on-line sledování stavu jejich pojistné události, položení dotazu likvidátorovi
- nakonec i hodnocení celé likvidace
Systém tak pomocí automatických kontrol zabezpečuje bezchybné nahlášení, které putuje rovnou na stůl likvidátora, což celý proces značně zkrátí. Celý systém on-line hlášení pojistných událostí Pojišťovny České spořitelny – s výběrem možností na míru podle pojistné smlouvy tak, že není možné nahlásit nepojištěnou událost, navedením na přiložení konkrétních dokumentů a sledováním stavu události ‒ je na českém trhu
životního pojištění zcela jedinečný.