Soutěž bude probíhat od dubna do konce června. Klíčky od nového vozu může získat ten, kdo si u ČPP sjedná životní nebo neživotní pojištění s minimálním ročním pojistným 1 800 Kč, vyplní správně anketní lístek a vymyslí originální slogan. Do konce srpna vyhodnotí odborná porota ty nejlepší návrhy a výsledky zveřejní na internetových stránkách ČPP. Výherci budou kontaktováni telefonicky a v průběhu září proběhne předání cen.
Kampaň ČPP podpoří nový spot s Patem a Matem, který bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku. Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice.
Dále v tisku, například
- Právo
- Denících ČR
- MF Dnes
- Lidové noviny
- Hospodářské noviny
- Ekonom
- TV Max
- Svět motorů
- Sport
- Blesk
- Nedělní Blesk
- Metro
- 5plus2
- Perfect Woman
- Sofii Bydlení
- Model Hobby
a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.
Více se dozvíte na www.cpp.cz/soutez