Allianz patří mezi nejprestižnější značky na světě

Jako jediná pojišťovna na světě se Allianz dostala mezi Top 50 nejcennějších značek roku 2016. Značka pojišťovací skupiny meziročně zvýšila svou hodnotu o 8,1 % na 20,3 miliardy dolarů, tedy přes půl bilionu korun.

Značka Allianz vykazuje výborné výsledky nejen v globálním srovnání, ale i na českém trhu. Jako třetí největší pojišťovna v Česku získala Allianz loni celou řadu ocenění.

  • V soutěži Fincentrum Banka roku 2015 se stala Pojišťovnou roku 2015, posbírala zde ale první místa i za své autopojištění a životní pojištění.
  • V Ceně Hospodářských novin získala titul Nejlepší neživotní pojišťovny 2015, zařadila se i mezi nejprestižnější české značky v rámci Czech Business Superbrands Award 2015.
  • Celkem loni získala ještě dalších deset ocenění, které ji umístily na stupně vítězů.
Facebook
Twitter
Email

Diskuzní fórum

Přejít do diskuzního fóra 

Odpověď na téma: Allianz patří mezi nejprestižnější značky na světě
Informace o uživateli:




Aktuality a informace

Zlomená noha na náledí

Nezávazná kalkulačka úrazovky online Jak předejít úrazům na náledí? Správná obuv Nosíte-li v zimě boty s hladkými podražkami, zvyšujete riziko pádu. Investujte do kvalitní zimní

Celý článek »

Auto k Vánocům

Plánujete dáti někomu z rodiny auto pod stromeček? To by bylo asi velké překvapení.  Můžete zvážit i pár doplňků, které tento velký dárek ještě více

Celý článek »