Pojišťovna Kooperativa právě spustila webové stránky, které se zaměřují na hlavní potřeby klientů a reflektují moderní trendy.
Návštěvníky na úvodní stránce upoutá video, které krátce napovídá, jaké hodnoty Kooperativa zastává. „Jsme rodinná pojišťovna, která rozumí reálnému životu. Jsme si vědomi, že dobrá pojišťovna se pozná podle kvality péče při řešení pojistné události. A na našem webu proto mohou celý postup vyřízení pojistné události klienti on-line sledovat,“ představuje klienty velmi využívanou službu Milan Medek, ředitel Úseku Marketingu a vývoje produktů v Kooperativě. Stránky věnované řešení škod jsou totiž společně s informacemi o pojistných produktech druhou nejnavštěvovanější sekcí a návštěvník se do ní snadno dostane přes návodné ikony na úvodní stránce.
Úpravou prošly i texty, které jsou srozumitelné i lidem, kteří se v pojištění tolik neorientují. Zároveň ale vyhovují i vyhledávacím dotazům, a to jak těm nejběžnějším, tak i ryze specifickým. Celkem je na stránkách i přes snahu o zeštíhlení obsahu přes 40 000 slov. Stránky využívají responzivní design a jsou tak plně optimalizované pro mobily a tablety.