Zaměstnanci Allianz pojišťovny si mezi sebou rozdělili celkem 222 známých i méně známých úsloví, které kniha poutavou formou vysvětluje, a každý z nich načetl jednu nebo i více kapitol. Populárně-naučnou publikaci Allianz vybrala a celý projekt zrealizovala ve spolupráci s Nadací Leontinka, která tak knížku dětem se zrakovým postižením bude moci darovat „pod stromeček“. Celoročně ji pak budou mít k dispozici v Knihovně a tiskárně pro nevidomé K. E. Macana v Praze, kde byla kniha načtena i zkompletována.
„Jsem moc ráda, že jsme do projektu šli a že se nám ho podařilo úspěšně dokončit. Kromě toho, že jsme společnými silami načetli knížku pro ty, kteří by se k ní jinak dostali jen stěží, jsme se poučili a něco nového poznali i my. Natáčení v profesionálním nahrávacím studiu bylo pro řadu z nás velkým zážitkem,“ uvádí Nelly Talášková ze správní rady Allianz nadačního fondu, který celofiremní aktivitu organizačně zastřešil.
Slavnostní křest nové audioknížky proběhne ještě před Vánoci a dílo, do kterého zaměstnanci vložili více než 76 nahrávacích hodin a hlavně spoustu nadšení, pak už poputuje přímo do Nadace Leontinka. Jejím posláním je umožnit dětem a studentům se zrakovým postižením integraci do společnosti a zaměstnanci Allianz pojišťovny doufají, že svým dobrým skutkem jim v tom takto alespoň trochu pomohou i oni.
Tisková zpráva: Allianz pojišťovna pokořila unikátní rekord, 179 kolegů společně načetlo audioknihu