Vítězem osmého ročníku ankety ALD Automotive Fleet Awards v kategorii Pojištění vozového parku se stala Allianz pojišťovna se svým Komplexním flotilovým autopojištěním.
V letošním ročníku získala Allianz Fleetovou múzu za produkt, který je inovativní od samého základu. „Balíčkové“ pojištění patří v Allianz k historii a kromě retailových klientů si dnes i firmy a podnikatelé mohou své vozy pojistit formou stavebnicového systému. Klienti si sami volí kombinaci pojistných nebezpečí, proti kterým chtějí být chráněni. Neboli si pro svou flotilu kupují jen to, co chtějí, a zároveň přesně vědí, za co kolik platí. Nespornou výhodou je i cestovní pojištění pro každého z členů posádky s limitem 2 miliony korun v ceně.
„Porota ocenila, že naše flotilové autopojištění vyhoví jak klientům, kteří požadují jen základní pojistnou ochranu, tak i těm nejnáročnějším, kteří chtějí mít pokryta všechna myslitelná rizika a chránit se před nečekanými výdaji v případě větší pojistné události,“ doplnil Jiří Jirsa. Plusové body sbírala Allianz pojišťovna i za to, že každému klientovi bez ohledu na velikost podnikání poskytuje individuální péči, a to jak při stanovení pojistného, tak při správě pojištění a veškeré komunikaci s ním.