Jako první ji na českém trhu ke svému majetkovému pojištění zavedla Allianz asistenční službu (pod názvem „Domácí asistence„) a v počátku fungování evidovala asistenční služba 71 zásahů ročně. V loňském roce jich bylo už skoro 50x více – 3417. Za celou dobu její existence pak vyjížděli pracovníci asistenční služby celkem k 10 681 případům.
Pod asistenční službu lze zařadit i „deratizaci“. Nejčastěji se lidé chtějí zbavit štěnic a nepříjemných hlodavců. Nejvíce ve městě Karlovy Vary, kde bylo 117 deratizačních zásahů, a spolu s kraji Ústeckým a Moravskoslezským tvořily plnou polovinu všech 490 deratizací v celé republice.
Mezi řemeslníky, které klienti požadovali nejčastěji, patřili instalatéři, kteří opravovali zhruba třetinu veškerých škod. Jejich běžnými případy byly buď prasklé stoupačky, nebo jiné rozvody, ucpané odpady nebo nefunkční WC. Na druhé příčce se v počtu zásahů umístili zámečníci a na třetím opraváři elektrospotřebičů. Na dalších příčkách pak byly služby topenářů a elektrikářů, naopak nejméně vytíženým řemeslníkem byl plynař, pokrývač a sklenář.
Z elektrospotřebičů se nejčastěji lidem porouchaly :
- pračky – 468x
- myčky – 427x
Naopak kupodivu nejméně často se opravovaly chladničky – 176 případů a pouhých 17 mrazáků