Marketingová kampaň bude zaměřena na sdělení o výročí ČPP 20 let svého působení na trhu. Klienti, kteří si u ČPP sjednají smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají speciální dárek v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma.
Jarní kampaň ČPP bude hodně vidět. Spot bude k vidění:
- společností Nova Group,
- Prima Group
- TV Barrandov
- Obrazovkách městských úřadů, dopravních inspektorátů, monitorů BUS TV v MHD a nemocnicích.
Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku :
- Denících ČR
- Právu
- MF Dnes
- Lidových novinách
- Hospodářských novinách
- Ekonomu
- Instinktu
- Týdnu
- Sport magazínu
- Světě motorů
- Blesku
- Blesku pro ženy
- Sedmičce
- Exkluzivu
- Metru
- 5plus2
- Týdeníku Televize
- TV Maxu
- Model Hobby
- Zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR.
- Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.