Server bankovnipoplatky.com poukazuje na klamání klientů při nabídkách pojištění, zejména při sjednávání životního pojištění.
Uvedl :
Ze stížností našich čtenářů a tedy od klientů těchto poradců či institucí jsme se dozvídali velmi zajímavé věci. Veškerá snaha těchto kritizovaných poradců tak byla vedena nikoliv snahou o co největší prospěch klienta, ale především honbou za provizí. Pro klienta přitom bylo a je jen velmi těžko dokázat, že dostal od poradce zavádějící či přímo nepravdivé informace, o jejichž nepravdivosti se dozvěděl často až s odstupem let, například při zrušení pojistky, nebo v případě nutnosti nějaké změny. Důkazní tíže tak leží na klientech, kteří nejsou schopni dokázat, že jim nějaká informace byla špatně sdělena, nebo jim naopak vůbec sdělena nebyla. Spory tak často končí ve fázi tvrzení proti tvrzení. celý článek : Podmínky pro prodej pojištění zpřísní. Docházelo ke klamání klientů
Naše připravované produkty online pojištění budou výhradně sjednávány na webovém portále www.pojisteni.cz. Tyto produkty budou důkladně zpracovány, aby nedocházelo k nepochopení ze strany klienta co konkrétně sjednáním pojistky získává. Ovlivňovat, případně podávat zavádějící informace, tak nebude možné. (Bližší výhody vysvětlíme se spuštěním online provozu)