Odpověď na téma: Pojišťovna Simplea zkušenosti

#208387
Josef
Host

Dobrý den, máme pojištění Simlea asi necelé 2 roky. S manželkou máme pojištěnou pracovní neschopnost. Manželka je v pracovní neschopnosti od 28.11. do současnosti. V pojistné smlouvě je napsáno, pokud pojištěný se dostane do pracovní neschopnosti z důvodu nemoci v trvání déle než 28 dní, bude pobirat plnění v částce 200,- Kč za den pracovní neschopnosti. Tak jsem někdy 2 nebo 3.1. informoval pojišťovnu, od kdy je manželka nemocná a zároveň jsem přiložil neschopenku. Následně nás pojišťovna požádala o doložení zdravotní dokumentace. Tak jsme zaslali vše, co jsme měli k dispozici. Další bylo, že pojišťovna chtěla dokumentaci, ještě půl roku před pracovní neschopností, protože v jednom z dokumentů bylo uvedeno, že obtíže nastaly už v létě ale k pracovní neschopnosti nedošlo. Tyto dokumenty jsou u její lékařky, která je v současné době na 2 měsíce na dovolené. Tak čekáme. Předpokládal jsem, že jak pojišťovna hlásá ve své reklamě, nebude nic protahovat. V našem případě se zajímá o to co bylo před pracovní neschopnosti. Kdyby byl člověk závislý na penězích z pojistky, tak nevím. Z pojišťovny se jinak nikdo neozval, proč peníze neposlou. Manželka doma leží v bolestech, v televizi právě běží masivní reklamní kampaň, jak platí do dvou dnů a v našem případě zatím nic. To je prostě k nastváni.