Kybernetická rizika online
- Srovnání nabídek do 1 minuty. Okamžité sjednání 100% online.
- Pojistnou smlouvu obdržíte ihned na váš e-mail.
- Ušetříte stovky až tisíce Kč korun!
Úvod » Pojištění kybernetických a internetových rizik » Pojištění internetových rizik ČSOB
Pojištění internetových rizik ČSOB
Pojišťovna ČSOB nabízí produkt Pojištění internetových rizik.
Pojištění internetových rizik vám pomůže při:
- Neoprávněném použití jakékoli vaší platební karty bez ohledu na to, od jaké banky ji máte
- Útoku na bankovní účet či nachytání se na podvodný e-mail
- Poškození vaší pověsti na internetu a sociálních sítích včetně kyberšikany
- Pojišťovna poskytne neomezenou právní konzultaci po telefonu a asistenční službu
Produkt je k dispozici ve 2 variantách:
- Single – pojištění platí pro jednu osobu
- Family – rodinný balíček – pojištění platí pro jednu osobu a všechny další osoby, které
s pojištěným v době vzniku pojistné události žijí ve společné domácnosti.
Pojištěná rizika
Nákup zboží na internetu
Získáte právní ochranu (pomoc při reklamačním řízení) v souvislosti s nedodáním, částečným dodáním nebo neúplným dodáním zboží zakoupeného na internetu. Pokud nedojde do 3 měsíců s využitím asistenčních služeb nebo právní ochrany k nápravě, máte nárok na finanční náhradu škody v ceně objednaného zboží, maximálně do limitu pojistného plnění ve výši 50 000 Kč za jednu pojistnou událost.
Toto platí pro nákup v e-shopech se sídlem v členský státech Evropské unie, Austrálie, Islandu, Izraele, Japonska, Kanady, Norska, Nového Zélandu, Švýcarska a USA.
Zneužití platební karty
Vztahuje se na případy potřeby právní ochrany a vzniklých finančních ztrát, v souvislosti s neoprávněným použitím platební karty pojištěného, v jehož důsledku vám vznikne škoda. V případě pojistné události vám pojišťovna poskytne právní ochranu za účelem navrácení zcizených finančních prostředků a poskytne vám finanční náhradu škody, maximálně do limitu pojistného plnění ve výši 50 000 Kč za jednu pojistnou událost.
Neoprávněným použitím platební karty se rozumí zejména výběr hotovosti z bankomatu z vašeho účtu či provedení platby prostřednictvím vaší platební karty třetí osobou bez vašeho vědomí či svolení.
Zneužití identity na internetu
Vztahuje se na případy potřeby právní ochrany a vzniklých finančních ztrát, kdy třetí osoba neoprávněně použije vaše identifikační či autorizační údaje prostřednictvím internetu a v důsledku toho vám vznikne finanční škoda. Pokud nedojde do 3 měsíců s využitím asistenčních služeb nebo právní ochrany k nápravě, máte nárok na finanční náhradu škody, maximálně do limitu pojistného plnění ve výši 100 000 Kč za jednu pojistnou událost.
Identifikačními údaji jsou zejména: rodné číslo, číslo průkazu totožnosti, číslo cestovního pasu, číslo řidičského průkazu, adresa, telefonní číslo.
Autorizačními údaji jsou zejména: uživatelská jména, přihlašovací údaje (login), hesla, IP adresy, e-mailové adresy, čísla bankovních karet a účtu
Poškození pověsti na internetu včetně kyberšikany
Vztahuje se na případy potřeby právní ochrany a prosazování vašich oprávněných právních zájmů vzniklých poškozením vaší pověsti prostřednictvím internetu nebo sociálních sítí. Tím se rozumí:
- Pomluva – tedy jednání, kterým někdo o jiném sdělí nepravdivý údaj, který může značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit jinou vážnou újmu.
- Urážka – tedy urážlivé vyjádření, použití hanlivého nebo vulgárního výrazu, případně jiné verbální či neverbální vyjádření včetně obrazového vyjádření, které se týká pojištěného a které znevažuje či snižuje jeho důstojnost, dobrou pověst či jiné jeho chráněné zájmy.
- Nezákonné vyzrazení informací o soukromém životě – tedy vyzrazení informací týkajících se národnostního, rasového nebo etnického původu, politických postojů, náboženství, zdravotního stavu či sexuálního života apod.
V případě pojistné události máte nárok na právní ochranu, která spočívá v uplatňování vašich práv směřujících jak vůči osobě, která vaši pověst poškodila, tak i vůči provozovateli internetových stránek či sociální sítě, na nichž byly negativní informace zveřejněny, a to za účelem:
- identifikace zdroje informací poškozujících vaši pověst
- odstranění těchto informací
- poskytnutí omluvy nebo náhrady způsobené újmy
V případě pojistné události máte nárok na asistenční služby formou odborné pomoci při odstranění či znesnadnění přístupu k negativním informacím, a to v hodnotě až do výše limitu 50 000 Kč za každou pojistnou událost, pokud to bude účelné a proveditelné.
Co vám pojišťovna poskytne
Pojišťovna vám v případě výše uvedených událostí poskytne:
Právní konzultace, asistenční služby
Jednorázová konzultace ohledně možností řešení nastalé škodné události. Telefonická služba je k dispozici non-stop.
Právní ochrana, finanční náhrada
V případě pojistné události máte nárok na náhradu nákladů souvisejících s ochranou a prosazováním vašich oprávněných právních zájmů, které se týkají internetových rizik. Finanční náhrada se týká nutných a účelně vynaložených nákladů spojených:
- s právním zastoupením pojištěného advokátem, notářem, exekutorem nebo daňovým poradcem
- se soudními, správními či jinými poplatky
- s provedením nezbytných důkazů, ať už v soudním, správním či rozhodčím řízení nebo při mimosoudním řešení pojistné události (například náklady znaleckého posudku)
- nebo nákladů protistrany a státu, které je pojištěný povinný uhradit na základě pravomocného rozhodnutí
IT asistence na dálku
Nad rámec výše uvedených rizik je součástí tohoto pojištění také IT asistence na dálku – poradenství a podpora týkající se užívání výpočetní techniky (hardwaru i softwaru) a dalších elektronických zařízení.
V rámci IT asistence na dálku máte právo na pomoc formou telefonické konzultace nebo poradenství a podporu formou zajištění vzdálené komunikace prostřednictvím internetu, a to až čtyřikrát za rok. Délka jednoho zásahu IT asistence je stanovena na maximálně 30 minut.
- poradenství při využívání a instalaci následujícího hardware a zařízení: stolní počítače, přenosné počítače a periferní zařízení počítače, tj. tiskárny a skenery, mobilní telefony, televizory, set-top-boxy, blu-ray/dvd přehrávače, digitální videokamery a digitální fotoaparát
- podpora při nastavení a používání software – např. Windows, Outlook, MS Office, antivirus, prohlížeče, komunikační programy, multimediální software a další (konkrétní výčet v podmínkách)
- podpora a poradenství při používání elektronické pošty a internetu
Limity pojistného krytí
Právní konzultace | Finanční náhrada (limit na pojistnou událost) | Právní ochrana (limit na rok) | IT asistence | |
Nákup zboží na internetu | Neomezeně | 50 000 Kč | 150 000 Kč (single) 500 000 Kč (family) | 4x 30 min. /rok |
Zneužití platební karty | Neomezeně | 50 000 Kč | 4x 30 min. /rok | |
Zneužití identity na internetu | Neomezeně | 100 000 Kč | 4x 30 min. /rok | |
Poškození pověsti na internetu a sociálních sítích | Neomezeně | 50 000 Kč* | 4x 30 min. /rok |
Dokumenty
U nás je sjednání skutečně 100% on-line. Vyplníte údaje, zaplatíte, obdržíte dokumenty e-mailem a hotovo. Nebudeme vás obtěžovat po telefonu či vyplňovat s vámi smlouvu ručně, žádné chození na pobočku, žádné podepisování papírových dokumentů.